در آغازين روز دهه کرامت انجام شد:

تقدير از فرزندان دختر کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان همزمان با ميلاد پرخير و برکت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملي دختران

کد خبر: 944 تاریخ انتشار: 1394/05/25
نمایش: 1207
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري، مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در آغازين روز دهه کرامت و همزمان با ميلاد پر خير و برکت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملي دختران از فرزندان دختر کارکنان تقدير کرد.
محمود تقي پور، با اشاره به لقب حضرت معصومه (س)، «كريمه اهل بيت»  گفت: اين لقب بر اساس رؤياى صادقانه يكى از بزرگان، از سوى اهل بيت به اين بانوى گرانقدر داده شده است  که نشان از مقام معنوي و شخصيت بالاي آن حضرت دارد.
وي همچنين با اشاره منزلت والاي آن حضرت در ميان ائمه معصومين و جايگاه بالاي علمي و معنوي شهر قم در کشور اسلامي ايران، رشد علمي و پويايي فقه شيعه در جهان اسلام را مطابق فرموده اکثر علما و بزرگان به برکت وجود حضرت معصومه و خاندان عصمت و طهارت در سرزمين اسلامي ما دانست.
وي در پايان براي فرزندان و خانواده هاي آنها آرزوي موفقيت کرد و  ابراز اميدواري کرد که با سرلوحه قرار دادن زندگي معصومين و خصوصا حضرت معصومه (س) همه ما مي توانيم زندگي سرشار از معنويتي داشته باشيم.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها