تجليل از آزاده سرافراز اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 946 تاریخ انتشار: 1394/05/26 13:34:08
نمایش: 1289
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، در آستانه سالروز ورود آزادگان سرافزار به ميهن اسلامي ، مدير کل وجمعي از کارکنان اين اداره از  فرهاد اميني جانباز و آزاده سرافراز آموزش فني و حرفه اي استان تجليل  نمودند.
در اين برنامه تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان آزادگان را  سرمايه‌هاي جاودانه‌اي براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و افزود  آرامش ، آسايش و امنيت اکنون مديون ايثارگري ها و شجاعت آزادگان و ايثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس است.
در انتها نيز با  اهداي هديه و لوح يادبود از اين آزاده سربلند تقدير و تجليل بعمل آمد.
در متن اين تقدير نامه آمده است:
همکار محترم  جناب آقاي فرهاد  اميني    جانباز  و آزاده سرافراز دفاع مقدس
عرصه پر برکت دفاع مقدس، صحنه حضور مردان و زنان با ايماني بود که با پيروي از تعاليم عاليه اسلام و تحت رهبري حکيمانه حضرت امام خميني (ره) توانستند حماسه اي به يادماندني و جاودان از خود به يادگار بگذارند. اينان اگر چه در بازگشت از اسارت، مقتدا و امام خويش را نديدند، اما با نايب بر حق وي ميعادي هميشگي بستند و بر عهد خويش با خون شهيدان پايبند ماندند. آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سيره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگي انقلابي و حماسه ساز حضرت زينب (س) که اسوه صبر و پايداري بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازي را بر صحيفه درخشان ايران اسلامي ثبت کنند. بي شک سال ها محروميت اين سرو قامتان تاريخ باعث شد که آنان امروز بيش از هر فرد ديگري در مسير موفقيت گام بردارند و الگو، اسوه و افتخار ميهن خويش باشند.
ضمن تبريک اين روز بزرگ خدمت شما آزاده عزيز كه با تحمل شكنجه ها و صبر و بردباري در برابر سختي هاي دوران اسارت در زندان هاي مخوف رژيم بعث ، از نخستين سپيده هاي بازگشت به وطن تاكنون همواره منشاء خير، بركت و سربلندي بوده ايد ، از خداوند منان براي شما و خانواده محترمتان  آرزوي سلامتي و توفيق را دارم ، اميد است با عنايت معبود بي همتا و پيروي از رهنمودهاي مقام عظماي ولايت در راستاي تحقق اهداف متعالي نظام مقدس اسلامي موفق و مويد باشيد.                                          
محمود تقي پور مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري                                                                                                                                                                                                                                                                 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها