برگزاري مرحله شهرستاني مسابقات قرآن کارکنان ، خانواده ها و کارآموزان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 951 تاریخ انتشار: 1394/05/28 19:27:47
نمایش: 1144
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ،  مرحله شهرستاني چهارمين دوره مسابقه قرآن کارکنان ، خانواده ها و کارآموزان  اين اداره کل در مرداد ماه سال جاري برگزار گرديد .
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ضمن بازديد از روند برگزاري مسابقات خاطر نشان نمود  که چهارمين دوره مسابقه قرآني کارکنان و فرزندان آموزش فني و حرفه اي در سه مرحله شهرستاني ، استاني و کشوري برگزار مي گردد.
وي افزود در مرحله شهرستاني 50 نفر از کارکنان خواهر و برادر در سه بخش مفاهيم ، حفظ جزء 3، ترتيل و قرائت و خانواده همکاران  و کارآموزان در سه بخش حفظ جزء 30 ،  اذان  و مفاهيم با هم به رقابت پرداختند و و نفرات برگزيده در هر شهرستان معرفي گرديدند.
گفتني است مرحله استاني اين دوره از مسابقات با حضور برگزيدگان مرحله شهرستاني و همزمان با ميلاد هشتمين اختر تابناک امامت و ولايت ، حضرت امام رضا(ع)  دراين اداره کل برگزار خواهد شد و از هر رشته يک نفر در مرحله کشوري در مشهد مقدس حضور مي يابد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها