من لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق

تقدير مدير کل اموزش فني و حرفه اي استان از سرپرست و کارشناسان اداره موسسات کارآموزي آزاد و مشارکت هاي مردمي اين اداره کل

کد خبر: 954 تاریخ انتشار: 1394/05/29
نمایش: 1154
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل اموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان از سرپرست و کارشناسان پرتلاش و توانمند واحد آموزشگاه هاي آزاد استان تقدير و تشکر نمود.
محمود تقي پور مدير کل گفت: نظر به بازرسي هاي صورت گرفته توسط کارشناسان دفتر موسسات کارآموزي آزاد و مشارکت هاي مردمي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور از اين اداره کل و با توجه به حجم امور انجام شده در اين واحد به نحو احسن و ارزيابي طرح تکريم ارباب رجوع در اين اداره کل، بنده به نوبه خود از اين زحمات تقدير و تشکر مي کنم.
در اين تقدير نامه آمده است:
صيانت و نظم در امور با تقويت حضور نيروهاي کاردان، متعهد و مجرب با ياري خواستن از تدين ، تخصص، کارآمدي و هوشياري قوت مي يابد.
با عنايت به  نامه شماره 210/9546/ 94 مورخ 94/3/27  ، مديرکل محترم  دفتر موسسات کارآموزي آزاد و مشارکت هاي مردمي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و اعلام رضايت بازرسان آن مجموعه از فعاليت هاي انجام شده در واحد آموزشگاه هاي آزاد استان، بدينوسيله از تلاش و کوشش صادقانه شما در انجام وظايف محوله تقدير و تشکر مي گردد و به پاس قدرداني اين لوح تقدير تقديم حضورتان مي گردد.
اميد است در سايه  الطاف خداوند متعال و عنايات حضرت ولي عصر(عج) در عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در همه عرصه ها پيروز و مستدام باشيد.
محمود تقي پور
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها