تقدير از کارمندان نمونه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در ويژه برنامه ي هفته دولت و روز کارمند

کد خبر: 966 تاریخ انتشار: 1394/06/07 08:22:46
نمایش: 1226
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، در ويژه برنامه‌ي هفته ي دولت و روز کارمند با حضور استاندار و معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري از کارمندان نمونه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تقدير به عمل آمد.
در اين برنامه که چهارم شهريور ماه در تالار غدير اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار گرديد استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: چون شهيد رجايي و باهنر در خدمت رساني به مردم از هيچ کوششي فروگذار نکردند، ياد و خاطره آنها در ذهن مردم باقي مانده است.
قاسم سليماني، با بيان عملکرد دولت يازدهم در حوزه هاي مختلف، مذاکرات هسته اي و مبارزه ديپلماسي 22 ماهه جمهوري اسلامي با گروه پنج به اضافه يک را حماسه اي دانست که توانست تحريم هاي ظالمانه دشمنان عليه ايران اسلامي را بشکند.
وي با اشاره به تأکيد رئيس جمهور و دولت يازدهم بر عقلانيت و قانون گرايي در امور، اهميت نقد سازنده و اثر گذار را يادآور شد و خواستار پاسخگويي مسئولان و کارمندان به عنوان کارگزاران نظام به نقدها و سؤالات شد و افزود: فضا بايد براي خدمت رساني به مردم باز شود.
در ادامه نيز از کارمندان نمونه ادارات تقدير شد ، که از اين اداره کل  آقايان قهرمان آماره رئيس اداره آموزش ، پژوهش و برنامه ريزي و عليرضا کرمي رئيس حراست با اهدا تقدير نامه و هديه مورد تقدير قرار گرفتند.
درمتن لوح اهدايي آمده است:
شکوفايي و اعتلاي کشور پهناور اسلامي مرهون سعي بي وقفه و تلاش مردان و زناني است که با بهره گيري مناسب ازشاخص هاي انديشه ، علم ، تجربه ، تعهد ، خلاقيت و استفاده بهينه از امکانات و منابع بر فرق مشکلات پا نهاده ، از شدايد و موانع موجود ، پلکان صعود ساخته اند و اين هنر بزرگي است که برهمت و تلاش انسانهاي بزرگ در اين گوشه از سرزمين پاک ايران عزيز به منصه ظهور رسيده است.
اکنون که با تلاش موثر و صادقانه و اهتمام در انجام امور محوله که همانا خدمت رساني به مردم شريف استان مي باشد را سرلوحه خود قرار داديد و بر اساس اعلام اداره کل اموزش فني و حرفه اي به عنوان کارمند نمونه آن دستگاه در سال 93 معرفي گرديده ايد . اين همت را ارج نهاده و ضمن تبريک ، از تلاشهاي ارزشمندتان تقدير و تشکر نموده و از خداوند متعال توفيق روز افزونتان را در سالي که به نام "دولت و ملت ، همدلي و هم زباني " مزين گرديده ، در راستاي آرمانهاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي ) خواستارم.
سيامک سليماني معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها