اجراي طرح نيازسنجي آموزش‌هاي مهارتي دربخش ناغان شهرستان کيار استان چهارمحال و بختياري با هدف توسعه مهارت در مناطق روستائي و عشايري

کد خبر: 976 تاریخ انتشار: 1394/06/12 09:42:08
نمایش: 780
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان کيار ، جلسه نياز سنجي آموزشي بخش ناغان در شهرستان کيار با حضور آماره رئيس مرکز اداره آموزش ، حيدري کارشناس آموزش روستايي و عشايري ، ابراهيمي و دهياران و رئيس شوراهاي روستاها در محل بخشداري برگزار گرديد.
در اين جلسه بخشدار ناغان ضمن خير مقدم به حاضرين ، آموزشهاي فني و حرفه اي را زمينه ايجاد توسعه و اشتغال عنوان کرد و با بيان اينکه بدون آموزشهاي فني و حرفه اي ايجاد يک کسب و کار امکان پذير نمي باشد افزود دهياران در خصوص نياز سنجي و اجراي آموزشها ، همکاري لازم رابا مرکز فني و حرفه اي داشته باشند.
در ادامه آماره رئيس اداره آموزش و پژوهش در خصوص اهداف طرح نياز سنجي آموزشي ، به هدفمند نمودن آموزشها در جهت ايجاد اشتغال و با توجه به امکانات موجود در روستاها در راستاي نياز بازار اشاره نمود.
جعفري رئيس مرکز شهرستان نيز ضمن اعلام گزارشي از عملکرد مرکز ، از ادامه روند اجراي آموزشها در روستاها تا تدوين سند نياز سنجي آموزشي خبر داد و افزود تعامل با دهياران و شوراهاي اسلامي روستا نيز طبق رويه قبل و در قالب اولويتهاي آموزشي ادامه خواهد داشت.
در ادامه حيدري کارشناس آموزش روستايي و عشايري چگونگي تهيه و تنظيم سند نياز سنجي آموزشي شهرستان را جهت دهياران تشريح نموده و  تاکيد کرد در آينده تخصيص اعتبارات و اجراي آموزشها بر اساس اين سند انجام خواهد شد 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها