12استاندارد آموزشي در فني وحرفه اي چهارمحال وبختياري تدوين شد

کد خبر: 1003 تاریخ انتشار: 1394/07/01 08:11:30
نمایش: 1175
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري از ابتداي سال جاري تاکنون 12 استاندارد آموزشي در حوزه هاي صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر در استان تدوين شده که ازسوي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور پذيرفته شده است.
شهرام کوهيان معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ريزي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در کارگاه آموزشي تدوين و بازنگري استانداردهاي مراقبت زيبايي و فناوري اطلاعات ، آموزش فني و حرفه اي استان اظهار داشت: از 12 استاندارد تدوين شده در استان، سه استاندارد کد بين المللي دريافت کرده است.
به گفته وي، شش هزار و 250 عنوان استاندارد شغل و شايستگي در حوزه هاي مختلف، صنعت، فرهنگ و هنر، خدمات و کشاورزي بر روي پايگاه اينترنتي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور بارگذاري شده است.
وي افزود: علاقمندان براي کسب اطلاع و آگاهي از آخرين استانداردها مي توانند به پايگاه اينترنتي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به نشاني بهwww.irantvto.ir مراجعه کنند.
کوهيان ادامه داد: چهارمحال و بختياري قطب گياهان دارويي است و کميته تخصصي تدوين و تائيد استاندارد گياهان دارويي کشور در اين استان تشکيل مي شود.
معاون آموزش ، پژوهش و برنامه ريزي فني و حرفه اي استان ادامه داد: هم اينک 20 مرکز دولتي و 171 آموزشگاه آزاد فني و حرفه اي در استان چهارمحال وبختياري فعال است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها