بازديد کارآموزان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد از کارخانه برفاب

کد خبر: 1004 تاریخ انتشار: 1394/07/01 08:21:32
نمایش: 1531
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، تعداد  25 نفر از کارآموزان کارگاه هاي آموزشي CNC ، جوشکاري، ايمني و بهداشت صنعتي از خط توليد محصولات کارخانه برفاب بازديد کردند.
وهابي رئيس مرکزآموزش فني و حرفه اي شهرکرد هدف اصلي از برگزاري اين بازديد علمي آموزشي ارتقاي سطح آگاهي کارآموزان است به طوريکه اين کارآموزان در پايان برنامه آموزشي چندماهه خود از نزديک با يک محيط صنعتي آشنا شوند و بتوانند نکات و مواردي که در حين دوره فراگرفته اند را در عمل مشاهده کنند.
وي افزود : سيستم آموزشي امروز ايران نيازمند انجام پژوهش هاي گسترده در زمينه بازديد هاي علمي مختلف است.
وي همسو بودن آموزش هاي تئوري و آکادميک با آموزش هاي مهارتي و حرفه اي را از عوامل موثر در ارتقا دانش مهارتي افراد عنوان کرد.
وي بيان داشت: بررسي مقالات و مطالعات علمي از تاثير بي بديل بازديدهاي علمي و عملي در حين کار در بروز خلاقيت در کارآموزان حکايت دارد که در همين راستا معاونت آموزشي مرکز با همکاري کارشناس روابط عمومي مرکز در پايان هر دوره ي آموزشي اقدام به برگزاري اين قبيل برنامه ها مي نمايد.
در اين بازديد براتي رئيس بخش آموزش برفاب به معرفي سابقه تاريخي کارخانه و محصولات آن پرداخت و گفت: شركت برفاب در سال 1369 تأسيس شد و در سال 1370 توليد و عرضه‌ي اولين محصول خود، كولر آبي را آغاز كرد.
وي افزود در حال حاضر علاوه بر توليد و صادرات لوازم خانگي، به توليد انواع ماشين‌آلات صنعتي (پرس، جرثقيل صنعتي و پانچ) پرداخت و پس از آن، براي اولين بار در ايران، به توليد ورق گالوانيزه و اولين بخاري گاز‌سوز فن‌دار ترموستاتيك ايراني پرداخت.
وي خاطر نشان کرد: شركت برفاب شعار «فصلي نو» را براي معرفي خود برگزيده است که توليد محصولاتي براي چهار فصل سال نظير توليد انواع کولرهاي آبي،  يخچال و يخچال‌ فريزر، ماشين ‌لباس‌شويي دوقلو، انواع بخاري‌هاي گازسوز، انواع آبگرمكن‌هاي گازسوز، برقي و نفتي  و ساير لوازم خانگي را دستور کار خود قرار داده است و مي کوشد که با توليدات خود فصلي نو را در اين صنعت به ارمغان آورد.
براتي افزايش مستمر رضايت مشتريان، بهبود مستمر كيفيت محصول، توانمندسازي و بهبود پياپي نيروهاي انساني، بسط و گسترش واحدهاي ارايه‌كننده‌ي خدمات پس از فروش در بازارهاي هدف، گسترش اشتغال و فعاليت‌هاي سازنده در منطقه را از اهداف اين کارخانه بيان کرد.
وي در پايان ضمن تشکر از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در زمينه برگزاري اين بازديد خواستار تداوم اين برنامه و تعامل بيشتر در جهت آموزش نيروهاي شاغل در اين واحد نمونه صنعتي و همچنين معرفي کارآموزان برتر مرکز جهت انجام مصاحبه و اشتغال به کار شد و عنوان کرد جذب نيروهاي آموزش ديده و ماهر از مراکز آموزش فني و حرفه اي استان علاوه بر کاهش هزينه هاي آموزشي مي تواند در ارتقاي کيفيت کاري کارگران موثر باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها