اجراي طرح مشاوره سيار درمکان هاي پرتردد و شهرستان هاي پرجمعيت براي اولين بار در استان توسط اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختياري

کد خبر: 1009 تاریخ انتشار: 1394/07/05 18:53:02
نمایش: 611
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري طرح سيار مشاوره در مکان هاي پرتردد و شهرستان هاي پر جمعيت براي اولين بار در استان ، توسط اداره کل آموزش فني و حرفه اي برگزار گرديد.
کارشناس واحد مشاوره و هدايت هاي آموزشي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با اعلام اين خبر گفت: يکي از اهداف و رسالت هاي مهم سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور آگاهي دادن به جامعه هدف براي انتخاب آموزش در رشته ي مفيد جهت آينده شغلي و زندگي مي باشد . وي خاطر نشان ساخت، فرآيند مشاوره و هدايت آموزشي کارآموزان مراکز آموزش فني و حرفه اي توسط کارشناساني که جهت اين موضوع آموزش هاي لازم و تخصصي را فرا گرفته اند در دستور کارو پيگيري قرار دارد.
محمديان افزود در بحث مشاوره و هدايت آموزشي ، کارشناسان مراکز آموزش فني  و حرفه اي استان بر اساس پارامترهاي موجود که شامل سطح تحصيلات، توانمندي ها و تيپ هاي شخصيتي است ، رشته هاي مناسب جهت فراگيري را به افراد متقاضي پيشنهاد داده و بحث مشاوره و هدايت هاي آموزشي را تا پايان دوره با حضور در کارگاهها در بازه هاي مشخص و مدون به سرانجام مطلوب ميرسانند.
وي در پايان گفت : امکان سنجي، نياز سنجي و بازار سنجي آموزشي شهرستان هاي مورد مطالعه در اين طرح ، با رويکرد آموزش هاي بازار محور و براساس پارامترهاي استاندارد و از قبل پيش بيني شده اجرا مي شود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها