برگزاري نمايشگاه توليدات کارگاههاي بازار محور بمناسبت روز روستا توسط اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 1035 تاریخ انتشار: 1394/07/19 13:18:37
نمایش: 1114
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، محمود تقي پور مدير کل اداره آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري از نمايشگاه دستاوردها و توليدات کارگاههاي آموزش بازار محوربازديد نمود.
در اين برنامه که با حضور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ، بخشدار، رئيس اداره آموزش ، پژوهش و برنامه ريزي ، رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي بروجن و جمعي از اهالي روستاي امام قيس برگزار شد ،  مدير کل آموزش فني و حرفه اي با اشاره به ثبت 15 مهرماه به عنوان روز روستا در تقويم رسمي کشور ، روستائيان را طلايه داران توليد دانست و افزود برگزاري اين نمايشگاه با هدف تکريم روستائيان و يادآوري خدمات عزيزاني است که با تحمل مشقات و ناديده گرفتن کمبودها به ارزش آفريني مي پردازند.
تقي پور افزود اين اداره کل در قالب طرح توانمندسازي مهارتي روستاييان و ساكنان مناطق كمتر توسعه ، اقدام به خدمت رساني به اين عزيزان نموده و در قالب اجراي دوره هاي آموزش بازار محور ، نسبت به ارائه آموزش هاي مبتني بر ايجاد کسب و کار و کارآفريني ، اقدامات لازم را طبق برنامه ريزي مدون انجام داده است.
وي در ادامه با اشاره به نقش آموزشهاي مهارتي در ارتقا و افزايش توليد در روستاها ، از استقبال مناسب روستائيان از آموزشهاي فني و حرفه اي خبر داد و افزود اين اداره کل در شش ماهه اول سالجاري 202 هزار نفر ساعت آموزش مهارتي جهت روستاييان و عشايراستان اجرا نموده است.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي در ادامه ضمن بازديد از اين نمايشگاه ، هدف از برگزاري اين نمايشگاه را ارائه دستاوردها و فعاليتهاي روستائيان در راستاي توسعه اشتغال و کارآفريني با استفاده ازتوان و پتانسيل آموزشهاي فني و حرفه اي دانست .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها