بازديد مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان از کارگاه هاي مرکزآموزش فني و حرفه اي شهرکرد

کد خبر: 1036 تاریخ انتشار: 1394/07/19 13:58:20
نمایش: 1122
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، محمود تقي پور ، مديرکل از کارگاه هاي آموزشي اين مرکز بازديد کرد و از نزديک با مربيان و کارشناسان مرکز صحبت و گفتگو کرد.
تقي پور هدف از اين بازديد را هم انديشي و تبادل نظر در خصوص مسائل آموزشي و هماهنگي در راستاي رفع کمبود ها و مشکلات بيان کرد و گفت : اجراي دوره هاي آموزشي مختلف اعم از مراکز ثابت، جوار دانشگاه، آموزش در صنايع، دوره هاي ويژه زندانيان، دوره هاي آموزش روستايي و سيار و نياز سنجي صحيح در خصوص دوره هاي  متناسب با نياز جامعه و بازار کار در اين مرکز باعث شده است که اين مرکز در ميان ساير مراکز آموزش فني و حرفه اي استان داراي جايگاه ويژه اي باشد.
وي با اشاره به عملکرد خوب اين مرکز در مقابل جامعه آماري مخاطب اين مرکز براي آموزش و آزمون، ضمن تقدير و تشکر از مربيان زحمتکش و توانمند، کادر اداري و کارشناسان بيان داشت، همه ما نهايت سعي خود را براي خدمت به مردم ميکنيم و شايسته است در اين راستا از هيچ کوششي دريغ ننماييم.
بهزاد وهابي سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، از توجه و حمايت هاي مدير کل تشکر نمود و به ارائه عملکرد مختصري از مرکز پرداخت. 
وي لازمه اجراي برنامه هاي آتي مرکز را حفظ و ادامه تعامل و همدلي موجود در ميان کارکنان مرکز دانست و افزود اميد است با  حمايت اداره کل  روند رو به رشد مر کز ادامه داشته باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها