فرماندار شهرستان فارسان در بازديد از مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان : آموزشهاي فني وحرفه اي را موثرترين راهکار جهت توسعه اشتغال جوانان بويژه فارغ التحصيلان دانشگاهي دانست.

کد خبر: 1083 تاریخ انتشار: 1394/08/20
نمایش: 900
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، احمدي فرماندار شهرستان فارسان در قالب طرح ملي بازديد همگاني از مراکز آموزش فني و حرفه اي ، از کارگاههاي مرکز فارسان بازديد کرد.
در اين بازديدفرماندار فارسان ضمن تقدير ازمجموعه آموزش فني و حرفه اي اظهار داشت : آموزش اصلي ترين عامل توسعه منابع انساني است و زيربناي ايجاد اشتغال ، ارتقا توليد و توسعه همه جانبه ، نيروي انساني مهارت ديده است.
وي افزود برنامه ريزي و ارائه مهارت توسط سازمان آموزش فني و حرفه اي به خوبي صورت گرفته وتعامل مناسب آموزش فني و حرفه اي با ديگر سازمانهاي آموزشي به خصوص مراکز آموزش عالي تاثيرات مثبتي در کاهش بيکاري در فارغ التحصيلان داشته است.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان نيز در اين بازديد با ابراز خرسندي از تعامل موجود ، گفت : رسالت مجموعه آموزش فني و حرفه اي ارائه مهارت به متقاضيان ،وکارجويان و ارتقاء مهارت شاغلين است ، تا بواسطه آن کارآموزان دانش توام با تجربه و مهارت را فراگرفته و بواسطه آن جذب بازار کار شوند.
گفتني است در اين برنامه فرماندار ، بخشدار و جمعي از مديران شهرستان از کارگاهها و تجهيزات مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان بازديد نمودند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها