جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و بزرگداشت هفته جوان

کد خبر: 334 تاریخ انتشار: 1392/04/06
نمایش: 2338
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختياري در روز یکشنبه  دوم تیرماه 1392 جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و بزرگداشت هفته جوان در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.

 در این مراسم كه با حضور جمعي از مسئولين و مديران ارشد سازمان ها و نهاد هاي دولتي استان برگزار شد،  مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به مهمترین خصایص جوانان و اهمیت، نقش و اثر پذیری این نیروها در هر جامعه ی خاطر نشان ساخت انسان اشرف موجودات هستی است و خداوند انسان را در والاترین مقام خلق کرده و به اوتوانایی های داده است که خالق همه ی زیبایی های عالم باشد.

در ادامه مشاور استاندار استان چهارمحال و بختیاری در امور فرهنگی بیان داشت: جوانان برسرگنجی نشسته اند که گوهرهای آن را قیمت نتوان گذارد، ایام جوانی را زود گذر بر شمرد.

حجه السلام راستگویی در ادامه اظهار داشت: اراده پولادین جوانان ایرانی در خلق صحنه های مختلف ستودنی است. ایشان با اشاره به حضور گسترده مردم علی الخصوص جوانان ایرانی در روز 24 خرداد ماه  در پای صندوق های رای بیان داشت: آن چیزی که همه دشمنان ایران و نظام از آن می ترسند همین اتحاد و همدلی ملت و جوانان ایران اسلامی است

ایشان در خاتمه با اشاره به بزرگداشت هفته جوان ابراز داشت: مسئله جوان نباید به یک هفته در سال خلاصه گردد و باید اهمیت جوانان در همه امور مورد پیگیری مسئولان باشد.

در خاتمه این مراسم از کارمندان جانباز، کارمندان جوان، مدیران جوان، کارمندان بازنشسته و منتخبین کارمند در مسابقات مختلف فرهنگی تقدیر و تشکر بعمل آمد.  

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها