استاندار چهارمحال و بختیاری : سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین سازمان های کشوری است.

کد خبر: 460 تاریخ انتشار: 1393/04/18
نمایش: 1408
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل اموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، "قاسم سلیمانی دشتکی" استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار مشترکی که با خانم دکتر پوراندخت نیرومند، معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که به شهرکرد سفر کرده بود بیان داشت: هم اکنون نظام آموزشی استان منسجم نیست و موازی کاری های زیادی به چشم می خورد که با تشکیل شورای آموزش فنی و حرفه ای سعی می شود این موازی کاری ها کاهش یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: هم اکنون فارغ التحصیلان دانشگاهی با مدارک بالا به دلیل نداشتن مهارت و اصول اولیه کاری برای بخش اشتغال کشور و استان مشکل به وجود آورده اند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: سازمان فنی و حرفه ای باید متناسب با نیاز تخصصی بازار کار نیرو تربیت کند و به دانش آموختگان آکادمیک مهارت بیاموزد.

ایشان در ادمه بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای از دیر باز تاکنون و در همه عرصه ها و حوزه های آموزشی نقشی بی بدیل داشته و من از این جایگاه از کلیه کارکنان و مربیان دلسوزی که عاشقانه حتی در دورترین و صعب العبورترین نقاط استان چهارمحال و بختیاری مشغول به امر آموزش مهارت های فنی و حرفه ای هستند تقدیر و تشکر بعمل می آورم.

استاندار استان چهارمحال و بختیاری بعنوان بالاترین مقام اجرایی در استان با اشاره به آنکه آموزش امری طاقت فرسا و مشمول صرفه زمان و هزینه است خاطر نشان ساخت این نوید را به سازمان آموزش فنی و حرفه ای می دهم که در زمینه های آموزش های فنی و حرفه در کنار شما باشم تا جامعه ایی مهارتی و مثمر ثمر در سطح استان داشته باشیم

شایان ذکر است این نشست مشترک در حاشیه برگزاری آئین تودیع و معارفه مدیران کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها